Popis
Stihl MS 462 C-M VW lišta 40 cm 11422000023
Nejlehčí vysoce výkonná pila ve třídě zdvihového objemu 70 cm³, s vyhřívanou rukojetí a karburátorem. Hmotnostně optimalizovaná, vysoce výkonná pila s úsporným motorem 2-MIX a řízením motorové jednotky STIHL M-Tronic. Toto technologické řešení vždy zaručuje v každém provozním stavu stále optimální výkon motoru, konstantní maximální otáčky a velmi dobré vlastnosti při zrychlení. Vysoce výkonné olejové čerpadlo, účinný filtr HD2, matice krytu řetězky jištěné proti ztrátě. Patentované speciální uzávěry palivové a olejové nádrže pro snadné a rychlé doplňování provozních látek, bez použití velké síly a bez nářadí.Technická data
Hodnota
Zdvihový objem cm³
72,2
Výkon kW
4,4
Hmotnost kg 1)
6,1
Hmotnost na jednotku výkonu kg/kW
1,4
Délka lišty cm
40-45
CO2 g/kWh
697
Hladina akustického tlaku dB(A) 2)
108
Hladina akustického výkonu dB(A) 2)
119
Hodnota vibrací vlevo m/s² 3)
4,8
Hodnota vibrací vpravo m/s² 3)
3,6
Dělení řetězu
3/8 "
Objem palivové nádrže l
0,72
Otáčky při maximálním výkonu ot./min
10.000
1) Bez paliva, lišty a řetězu
2) K-Faktor podle RL 2006/42/EG = 2,5 dB(A)
3) K-Faktor podle RL 2006/42/EG = 2 m/s²
Sériová výbava
STIHL M-Tronic (M)
Plně elektronická regulace okamžiku zážehu a dávkování paliva. Řízení motoru STIHL M-Tronic (M) zajišťuje v každém provozním stavu stále optimální výkon motoru, konstantní maximální otáčky a velmi dobré vlastnosti při zrychlení. Ruční nastavení karburátoru zcela odpadá.
Elektrické vyhřívání rukojeti (W)
Větší komfort a spolehlivé ovládání při chladném počasí. V případě potřeby je možné zapnout i vyhřívání rukojeti (W).
Vyhřívání karburátoru (V)
Vyhřívání karburátoru (V) s ovládáním zapínání a vypínání v závislosti na teplotě zabraňuje zamrznutí karburátoru při nízkých teplotách.
STIHL 2-MIX
Ekonomický STIHL 2-MIX motor s technologií kanálů 1-in-4 má vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček. Řetězová pila ušetří až 20% paliva ve srovnání s konvenčním dvoutaktním motorem STIHL bez 2-MIX technologie. Emise z výfuku jsou nižší až o 50%.
Nový HD2 vzduchový filtr s radiálním těsněním
Nový HD2 vzduchový filtr s radiálním těsněním poskytuje vynikající ochranu proti jemnému prachu. Kvalitní filtrace zvyšuje životnost motoru a snižuje jeho opotřebení. Snadná údržba. Povrch odpuzuje vodu i olej.
Dekompresní ventil
Dekompresní ventil vypouští při startování část stlačené směsi z válce. Tím se významně sníží potřebná tažná síla na startovacím lanku. To odlehčuje obsluhu a je chráněn celý startovací systém motorového nářadí.
ElastoStart
Následkem kompresního tlaku vznikají při nahazování spalovacích motorů trhavé sílové špičky, které zatěžují svaly a klouby. Tlumící prvek ve speciální startovací rukojeti ElastoStart akumuluje v závislosti na průběhu komprese střídavě sílu a opět ji uvolňuje. Díky tomu je startování stejnoměrné bez trhavých silových špiček.
Zařízení pro napínání řetězu umístěné na boku
Napínací šroub se ovládá zboku skrz kryt řetězky. To zabraňuje kontaktu pokožky s ostrým pilovým řetězem a hroty ozubeného dorazu.
Antivibrační systém
Silné vibrace v místě upevnění rukojetí motorového nářadí mohou při dlouhodobém používání vést k problémům s prokrvováním rukou a paží. STIHL proto vyvinul vysoce kvalitní antivibrační systém. U motorového nářadí s antivibračním systémem jsou v místě upevnění rukojetí vibrace, které vytváří motor a pracovní nástroj, významně snížené.
Ovládací páčka s funkcí STOP
Díky STIHL M-Tronic potřebuje motorová pila pro studený start jen jednu startovací pozici na ovládací páčce. Je možné okamžitě po startu využít plný plyn. Po vypnutí přeskočí ovládací páčka díky funkci Stop zpět do provozní pozice. Stroj s ohřátým motorem může být opět znovu nastartován bez jakékoliv manipulace s ovládací páčkou.
Kompenzátor
Kompenzátor STIHL, regulační systém v karburátoru, se stará o to, že i přes stoupající znečištění vzduchového filtru zůstává výkon motoru, kvalita výfukových zplodin a spotřeba paliva po delší dobu téměř konstantní. Teprve když dojde k citelnému poklesu výkonu, musí se vyčistit vzduchový filtr. Tak je možné pracovat velmi dlouho bez údržby.
Matice krytu řetězky jištěné proti ztrátě
Eliminace ztráty matic při výměně řezné garnitury. Přesná pozice matic vůči šroubům při montáži krytu řetězky.
Uzávěr nádržky pro snadné otvírání/uzavírání
Patentované speciální uzávěry pro palivovou a olejovou nádrž. Nádrže, kterými je vybaveno motorové nářadí se dají rychle, bez použití velké síly a bez nářadí otevírat a opět uzavírat.
Dlouhodobý systém filtrace vzduchu
Nasátý vzduch je setrvačníkem uveden do rotace. Odstředivou silou jsou větší a těžší částečky nečistot odloučeny ke stěně skříně a vyneseny ven ze stroje přes žebra válce. Prostřednictvím předřadného odlučovacího kanálu je tak do vzduchového filtru přiváděn vzduch neobsahující téměř žádné částečky nečistoty.
Nízký poměř výkon/hmotnost
Pila STIHL MS 462 CM je nejlehčí profesionální motorová pila ve své třídě do 70 cm³. Nízkého poměru výkon/hmotnost bylo dosaženo mimo jiné i novým válcem s šikmými žebry, lehkou klikovou skříní, setrvačníkem s optimalizovanou hmotností, lehkým krytem řetězky. Další snížení hmotnosti je možné užitím lišty Rollomatic ES Light.
Olejové čerpadlo STIHL „Ematic S“
Doraz seřizovacího šroubu lze zasunout a tak dále zvýšit množství mazacího oleje. Vhodné pro použití v suchém dřevě nebo při provozu pily s dlouhou lištou.
V závislosti na zemi jsou možné odchylky od tohoto sortimentu produktů a od těchto údajů. Vyhrazujeme si právo na změny techniky, vybavení, ceny a nabízeného příslušenství.
- Bezpečnostní pokyny jsou obsaženy v návodu k použití stroje (níže).
- Názorné informace o bezpečném použití naleznete v instruktážním videu.
- Ke všem strojům poskytujeme odborné poradenství.
- Návod k použití: STIHL MS 462 C-M
Parametry
Výrobce | Stihl |
Délka lišty | 40 cm |
Hmotnost | 6.1 kg |
Typ pohonu | benzínové |
Třída pily | 70 cm³ |
Výkon | 4400 W |
Hladina hluku | 108 dB |
Zdvihový objem | 72 cm3 |
Ergonomická rukojeť | ano |
Bezuhlíkové | ano |
S bezpečnostní pojistkou | ano |
KickbackStop | ano |
Automatické mazání řetězu | ano |
Rozteč řetězu | Rapid Super (RS) |
V kufru | ano |