Popis
Apple iPhone 13 - Incell displej + dotykové sklo + rám
''Rychlost dodání, kvalita produktu a férová cena jsou pro nás prioritou.''Funkce Face ID (autentifikace pomocí rozpoznávání obličeje)
zahrnuje iPhone – X, XR, XS, XS Max, 11, 11 Pro, 11 Pro Max, 12, 12 mini, 12 Pro, 12 Pro Max, 13, 13 mini, 13 Pro, 13 Pro Max, 14, 14 Plus, 14 Pro, 14 Pro Max, 15, 15 Plus, 15 Pro, 15 Pro Max a novější. Slouží k odemčení zařízení a ověřuje nákupy a platby přes Apple Pay, iTunes Store a App Store.
Na funkčnost Face ID nemá výměna displeje vliv, modul je součástí jiných dílů. Při výměně doporučujeme dbát na zvýšenou opatrnost.
Face ID není součástí displeje. Při výměně displeje je nutné dbát na uložení komponentů Face ID.
Musí být uloženy stejným způsobem jako na originálním displeji.
Po výměně displeje je funkce Face ID funkční jen tehdy, pokud není poškozena žádná z podstatných součástí vašeho původního iPhonu. V případě poškození Face ID vám ho můžeme opravit.
Důležité hlášení na displeji
Zobrazí se po výměně displeje z iPhone XS na nejnovější model.
Informuje vás, že vyměňujete původní díl za nový.
Zpráva nemá žádný vliv na výkon zařízení.
Zobrazí se na uzamčené obrazovce po dobu 4 dnů a poté v Nastavení.
''Neznámý díl'' nebo ''Důležité hlášení'' lze deaktivovat pouze pomocí softwaru.
Důvodem je, že výměna displeje nebyla schválena oficiálním softwarem Apple a díl nebyl spárován s vaší základní deskou.
Voděodolnost
Po výměně displeje naneste těsnění, které ochrání váš iPhone před vlhkostí a prachem.
Vzhledem k zásahu do telefonu nelze zaručit, že váš iPhone bude po servisu opět vodotěsný.
Tip: prach a vlhkost se do telefonu nejčastěji dostanou přes poškozené sklo fotoaparátu a oddělený displej. Aby se předešlo riziku dalšího poškození, jako je oxidace nebo případný zkrat, doporučujeme poškozenou část co nejdříve vyměnit.
Zachovejte funkci True Tone
Pokud chcete zachovat funkci True Tone po výměně displeje, musíte mít původní sériové číslo, které přenesete na nový displej pomocí programátoru.
Ti, kteří nás znáte jistě víte, že dbáme na kvalitu náhradních dílů, a proto dohlížíme na provedení a kvalitu displejů již v počáteční fázi výroby. Displeje následně po výrobě podléhají náročnému testování, při kterém se vyloučí všechny potencionální chyby, ak vám se dostane plně funkční, otestovaný díl.
1. fáze: testování ihned po výrobě, kde robot a následně lidský faktor zkontroluje kompletní funkčnost displeje, jeho senzitivitu, dotek, barvy, kontrast au ostatních značek i 3D touch.
2. fáze: v distribučním centru, kde je testují technici před expedicí k nám na interní sklad.
3. fáze: testování displejů našim týmem specializovaných odborníků, kteří displej důkladně prověří, zkontrolují jeho plnou funkčnost a následně může jít k vám a vašim zákazníkům, jelikož většina zákazníků nakupujících displeje a ostatní náhradní díly jsou servisní technici, kteří chtějí předat telefon svým zákazníkům v perfektní kvalitě.
4. fáze: testování provádíte Vy, přímo na vašem zařízení. Tato fáze je nejdůležitější, aby se předešlo problémům spojených s reklamací displeje.
Po doručení náhradního dílu pečlivě zkontrolujte, zda nedošlo k poškození během přepravy, a o případném poškození nás neprodleně kontaktujte do 24h od přijetí zásilky.
Instalaci náhradního dílu by měla provádět kvalifikovaná osoba nebo odbroný servis.
Před instalací dílu vyzkoušejte funkcionalitu s vaším zařízením připojením kontaktů na matiční desku.
Je důležité důkladně otestovat displej před osazením (přehnutím a založením flex kabelů), resp. před nalepením.
Dávejte pozor na křehké komponenty, zejména na konektory a flex kabel, protože na použitý a instalovaný díl se záruka nevztahuje!
Otestujte jestli vám vyhovuje kontrast barev, jas, podsvícení a zejména senzitivita v každém bodě displeje.
Některé displeje pro operační systém Android nepodporují otisk prstu na displeji. Prosím zkontrolujte si před instalací, zda vám daný díl vyhovuje, i když nebude podporovat danou funkci. Otisk prstu podporují pouze original displeje přímo od výrobce s označením Service Pack.
Displej před expedicí k vám podléhá testování přímo po výrobě a také v našem expedičním centru těsně před odesláním. Kontrolujeme kompletní funkčnost displeje, a zaručujeme se, že expedujeme plně funkční otestovaný díl.
Většina displejů pro novější modely vyžaduje dodatečné programování ještě před instalací, jinak není zachována jejich plná funkcionalita.
V případě, že se rozhodnete displej instalovat, přebíráte 100% odpovědnost za škody způsobené neodbornou manipulací.
Výměnu displeje doporučujeme svěřit autorizovanému servisu.
Doporučujeme vám poslat zařízení přímo k nám.
Oprava Vašeho zařízení je po důkladné analýze a konzultaci realizována servisním oddělením s důrazem na co nejvyšší kvalitu realizované opravy k Vaší spokojenosti.Naše servisní oddělení se v každém případě bude snažit opravit Vaše zařízení dle Vašeho požadavku, případně prodiskutovat jednotlivé kroky poskytnutím relevantních údajů spojených s opravou, tak aby byla cena realizované opravy úměrná v poměru ceny samotného zařízení a oprava by se vám vyplatila.V případě dotazů nás kontaktujte telefonicky na tel.č. 776 566 908 nebo emailem emobilshop@emobilshop.cz
Pokud se rozhodnete opravit si telefon sám, tak vám nabízíme servisní nástroje potřebné pro výměnu náhradního dílu ZDE
Nejčastěji si zákazníci dokupují lepidlo určené pro elektroniku, které budete potřebovat při výměně, které naleznete ZDE
Displeje doporučujeme ochránit ochranným sklem nebo hydrogel fólií.
Předem děkujeme za Vaši důvěru a těšíme se na objednávku!
emobilshop
Buy.Smile.Repeat