0 %
(0 hodnocení)
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky
0 %
(0 hodnocení)
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky

Popis

LED náhrada výbojek D1S / D1R G2 4300K - ledpodsviceni.cz, 2x35W, 9.000lm, vysoké napětí

 

LED náhrady výbojek mají mnohem lepší účinnost v přeměně elektrické energie na světlo. Tzn i když mají stejný příkon ve wattech jako xenonová výbojka, světelný tok je u LED mnohem větší.

To zároveň znamená, že nehrozí vypalování parabol a poškození vnitřních částí světel vlivem vysoké teploty (viz. reálné foto z termokamery v galerii).

V neposlední řadě případné časté zapínání a vypínání světel nemá, na rozdíl od výbojek, u LED vliv na životnost.

 

Doručený interval pro výměnu xenonových výbojek je 1.500 hodin, kdy je světelný tok 75% oproti nové výbojce, což odpovídá odhadem 90.000 ujetých kilometrů.

 

Nejvýkonnější LED náhrady xenonových výbojek pro přímé připojení za jednotku bez dalších úprav světel - kus za kus

Vhodné například pro: Octavia II, Golf 6, Passat B6, Touran 1T2, A4 B6, A4 B7...

Nejsou vhodné pro

Škoda Superb II před faceliftem

VW Touareg

BMW e60, X5 e70

Ford S-max

U těchto modelů vozidel je potřeba použít D1S SII 

Reálné fotografie v galerii, videa níže pod popiskem

Vhodné i pro bi-xenonové světla

Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy

Jak objednat 1 kus? 

 

 

patice: D1S / D1R DS1

model: G2 4300K

příkon: 2x 35W - maximální možný příkon u xenonových světel

světelný tok: 9.000lm

napájecí napětí: vysoké napětí (produkující řídící jednotkou)

chromatičnost/barva světla: 4300K (teplá bílá) 

typ použitých LED čipů: CSP

materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro

chlazení: aktivní - ventilátorem

rozměry: shodné s xenonovou výbojkou, viz přiložený obrázek

 

 

 

- tyto modely jsou určeny použítí jako přímá náhrada výbojek u xenonových a bi-xenonových světel a není potřeba žádná další úprava světlometů, nebo kabeláže

- jednoduchá výměna kus za kus / plus & play, stejně jako by se měnila výbojka za výbojku

- světelný tok 9.000lm,běžné xenonové výbojky mají okolo 3.200lm

- případné funkce světel jako např. natáčení do zatáček a přizvednutí v závislosti na rychlosti jízdy (ASF), vyřezávání protijedoucích vozidel (DLA - Dynamic Light Assist), automatická dálková světla (SLA - Smart Light Assist) a další asistenční systémy zůstávají funkční beze změny

- nehlásí chybu prasklé žárovky

- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP

- velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla. Díky tomu neoslňují protijedoucí vozidla (viz také OSLŇOVÁNÍ )

- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti xenonovým výbojkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 600°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol

- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě xenonových výbojek, které lze kdykoliv vrátit zpět

- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích

- výkonný ale tichý ventilátor v kombinaci s hliníkovým tělem a měděným středem zajišťuje maximální účinnost chlazení

- EMC kompatibilní: neruší okolní přístroje (typicky signál rádia)

 

 vysvětlení rozdílu mezi xenonovými a BI-xenonovými světly ZDE

 

 Reálné video z testování na prodejně v porovnaní s novou Osram Xenarc (najčastěj používaná u xenonových světel při výrobě) níže:

osram vs LED D1S 4300K

Vybojka vs LED 4300K

 

 Reálné video z testování na prodejně v porovnaní s LED D1S G2 s barvou světla 6000K níže:

D1S D3S 6000K vs 4300K

LED 4300K vs LED 6000K

 

 

G2 prezentace s logem

 

 

 
Zobrazit více
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky