Popis
Lenor aviváž Fresh Air Fresh Wind 980 ml
Aviváž, se kterou prádlo svěže voní100% recyklovaná
Vaše oblíbená vůně s tóny moře, citrusů a čistého vánku
Chrání před blednutím barev, tvorbou žmolků a ztrátou tvaru při praní
Balení obsahuje 980 ml, 70 praní
Popis
Užijte si svěží vůni, jako by prádlo schlo na čerstvém vzduchu, i když se suší uvnitř. Ultrakoncentrované složení aviváže Lenor Fresh Air Effect pro svěží oblečení. Díky inovativní technologii stačí jen malá dávka, aby prádlo po usušení nádherně vonělo. Lenor Fresh Air Effect Fresh Wind aviváž má svěží a povzbudivou vůni s tóny moře, citrusů a čistého vánku. Lahev je vyrobena ze 100% recyklovaného plastu (kromě víčka, nálevky a obalového materiálu na lahvi) a je recyklovatelná (kromě obalového materiálu na lahvi). Aviváž Lenor Fresh Air Effect byla vyvinuta ve spolupráci se spotřebiteli s cílem dosáhnout takové vůně, jako by se prádlo sušilo na čerstvém vzduchu. Prádlo uvolňuje svěží vůni, když ho právě usušíte, skladujete v šatníku a dokonce i když ho nosíte.
Složení
5-15% Kationtové povrchově aktivní látky
Parfémy
Alpha-Isomethyl Ionone
Benzyl Salicylate
Citronellol
Coumarin
Geraniol
Hexyl Cinnamal
Hydroxycitronellal
Limonene
Linalool
Použití
Přidejte Lenor do posledního máchacího cyklu. Bezpečnostní varování
Uchovávejte mimo dosah dětí. Zamezte styku s očima. Při zasažení očí důkladně oči vypláchněte vodou. Tekutá aviváž může zvýšit hořlavost materiálů. Použitím většího než doporučeného množství může být tento efekt ještě větší. Tento výrobek nepoužívejte na: - dětské noční prádlo nebo oděvy označené jako ohnivzdorné, protože výrobek může jejich ohnivzdornost snížit. - oblečení vyrobené z materiálů s delším vlasem (jako flauš, velur, žinylka a froté). Obsahuje (E/Z)-ethyl 2-acetyl-4-methyltridec-2-enoate. Může vyvolat alergickou reakci.
Identifikace
FPC Code - 80729015P&G Category - Fabric EnhancersP&G Subsector - Fabric Care
Parametry
Značka | Lenor |
Objem | 0.98 l |
Hmotnost | 980 g |
Počet praní | 70 |
Výrobce | Procter & Gamble |
Vonné perličky | ne |