Garmin monitorovací náramek a hodinky vívoactive4S RoseGold/White Band

- 2%

ilustrační foto

Garmin monitorovací náramek a hodinky vívoactive4S RoseGold/White Band
Obj. číslo
3239464
OEM
010-02172-23
Výrobce
Garmin
Věrnostní body: 358
5 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Sportovní smartwatch, transflektivní displej, GPS, Garmin PAY platby, hudební přehrávač, Android/iOS kompatibilní, výdrž až 7 dní.

* Všestranné sportovní GPS hodinky s elegantním designem a kompaktní velikostí
* Vhodné na sport, do práce i do společnosti
* Stále viditelný, dotykový transflektivní displej, průměr 1,1", rozlišení 218x218 pixelů
* Průměr pouzdra hodinek: 40 mm, výška pouzdra: 13 mm
* Corning Gorilla Glass3 ochranné sklíčko
* Optický snímač srdečního tepu na zápěstí, PulseOx senzor s měřením okysličení krve
* Všestranné sportovní funkce, měření: běhu, jízdy na kole, plavání v bazénu, lyžování, golfu, jógy, fitness cvičení a řady dalších sportů
* Celodenní monitorování kroků, srdečního tepu, hladiny stresu a energie, délky a kvality spánku, pitného režimu
* Měření VO2 max, fitness věku, míry okysličení krve a menstruačního cyklu u žen
* Chytré funkce (příchozí volání, sms, notifikace, ovládání hudebního přehrávače..)
* Vestavěný hudební přehrávač, navíc s možností offline uložení playlistů ze Spotify/Deezer
* Animovaná fitness cvičení, běžecký trenér Garmin Coach, možnost vlastního plánování tréninků
* Výdrž baterie až 7 dní (smartwatch), až 5 hod. (GPS+hudba)
* QuickRelease 18 mm řemínky pro rychlou a snadnou výměnu bez použití nářadí
* Kompatibilní s telefony iOS i Android
* možnost změny vzhledu hodinek a stahování aplikací a doplňků prostřednictvím Connect IQ
* Vodotěsné 5 ATM (odolají souvislému plavání)

Parametry

Druh zboží
Konektivita
Typ displeje
Zařízení
Určení
Zobrazení času
Typ Baterie
Bezkontaktní platby
Bezpečnostní funkce
Hodinkové funkce
Jazyk rozhraní
Kompatibilní OS
Materiál pouzdra
Materiál řemínku
Notifikace a zprávy
Senzory a Hardware
Sklíčko
Sledování polohy a trasy
Součást balení
Tvar ciferníku
Typ zapojení řemínku
Vyměnitelný řemínek
Způsob ovládání
Výrobce
Propojení s mob. telefonem
Vodotěsnost a odolnost

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28896 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.