Odpuzovač kún M100N
Odpuzovač kún M100N
Ultrazvukový odpuzovač kousnutí a hlodavců. Vysílá ultrazvukové signály, které jsou pro většinu hlodavců v blízkosti zaparkovaného vozidla nepříjemné.
Odháněč kousnutí a hlodavců M100N vydává agresivní ultrazvukové signály neslyšitelné pro lidské ucho, které jsou pro kuny a hlodavce velmi nepříjemné a děsivé. Uvnitř je vybavena ultrazvukovou hlavicí ve tvaru polokoule, která vysílá nepravidelný ultrazvukový signál v rozsahu 23 kHz pod širokým úhlem 140°. Instaluje se v motorovém prostoru nebo ve vstupním otvoru vozidla. Přitom je třeba dbát na to, aby ve směru přenosu bylo co nejvíce volného prostoru a aby ultrazvukový signál pokrýval co největší plochu motorového prostoru. Ultrazvuk se šíří přímočaře jako světlo, což znamená, že tóny nebudou aktivní za žádnou překážkou.
Moduly M100N jsou vyrobeny v souladu s normou DIN EN 60065 a jejich konstrukce splňuje bezpečnostní požadavky. V zemích EU je základním požadavkem, aby byla tažná zařízení instalována tak, aby je bylo možné zapnout pouze při vypnutém motoru vozidla, nikdy ne při běžícím motoru.
Zaregistrujte se a získejte slevu 10% na tento produkt
Zaregistrovat se
Ultrazvukový odpuzovač kousnutí a hlodavců. Vysílá ultrazvukové signály, které jsou pro většinu hlodavců v blízkosti zaparkovaného vozidla nepříjemné.
Odháněč kousnutí a hlodavců M100N vydává agresivní ultrazvukové signály neslyšitelné pro lidské ucho, které jsou pro kuny a hlodavce velmi nepříjemné a děsivé. Uvnitř je vybavena ultrazvukovou hlavicí ve tvaru polokoule, která vysílá nepravidelný ultrazvukový signál v rozsahu 23 kHz pod širokým úhlem 140°. Instaluje se v motorovém prostoru nebo ve vstupním otvoru vozidla. Přitom je třeba dbát na to, aby ve směru přenosu bylo co nejvíce volného prostoru a aby ultrazvukový signál pokrýval co největší plochu motorového prostoru. Ultrazvuk se šíří přímočaře jako světlo, což znamená, že tóny nebudou aktivní za žádnou překážkou.
Moduly M100N jsou vyrobeny v souladu s normou DIN EN 60065 a jejich konstrukce splňuje bezpečnostní požadavky. V zemích EU je základním požadavkem, aby byla tažná zařízení instalována tak, aby je bylo možné zapnout pouze při vypnutém motoru vozidla, nikdy ne při běžícím motoru.