0 %
(0 hodnocení)
Garrett
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky
0 %
(0 hodnocení)
Garrett
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky

Popis

Hybridní turbo Alfa Romeo 147 1.9JTD 85kW Garrett GT1752V

Kompletně repasované originální turbodmychadlo italské společnosti Garrett, která je jedním z největších výrobců turbodmychadel na světě. Při opravě tohoto turbodmychadla bylo použito výhradně náhradních dílů od našeho italského partnera Diesel Levante, který je jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s náhradními díly pro turbodmychadla a vstřikovací čerpadla.

Upravené hybridní turbodmychadlo GT1752V pro výkonnostní úpravy, konstruované pro max. tlak 2.0Bar. Toto hybridní turbodmychadlo má instalované dmychadlové kolo z výkonnějšího dmychadla GT1752V, dodávaný spolu s adekvátní kompresorovou skříní a je tedy vhodný pro chip a podobné výkonnostní úpravy až do cca 160kW - 170kW.

Rozměry kompresorového víka: vstup 55mm, výstup 50mm. Je nutné upravit hadice sání!

 Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min (standard 130.000ot./min.). Servisem turbodmychadel jsme se začali zabývat z důvodu potřeby kvalitních turbodmychadel pro naši práci a při záplavě našeho trhu nekvalitními dmychadly z různých koutů světa jsme často při naší práci naráželi na různé problémy jako například totální destrukce turbodmychadla krátce po aplikování odzkoušené výkonnostní úpravy pro daný typ motoru apod. Zákazníkovi se těžko vysvětluje, že my jsme odvedli standardní práci a turbo to nevydrželo, protože bylo vyvážené špatně anebo vůbec a tím pádem nemělo vůbec žádnou rezervu apod. Nyní ve spolupráci s několika externími firmami nabízíme dmychadla prvotřídní kvality z náhradních dílů originálních, pokud je výrobce turba poskytuje anebo kvalitativně minimálně rovnocenných. Tyto turbodmychadla sami používáme pro extrémní zátěž při nejrůznějších aplikacích a také například v motorsportu, jak při klasických rallye i jiných disciplínách, kde je spolehlivost naší vizitkou.

Vratná záloha na starý díl: 2.000Kč

Kódy: 71723495, 71724094, 46779032, 55191596, 71785250, 71783325, 60816402, 71793941, 46786078, 712766

Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.

U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.

Náš názor na toto turbodmychadlo: Malé axiální ložisko v originální konfiguraci je jediná nectnost tohoto dmychadla. My standardně používáme "velký axiál" (14mm oproti 10mm originál) a v této konfiguraci se jedná o jedno z nejméně problematických dmychadel.

Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 7.000Kč zdarma.

Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Garrett
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky