Popis
Lopatka na pizzu - Küchenprofi Solingen
Fuj, to bylo blízko! Pokud budete pizzu vytahovat z trouby špachtlí, riskujete, že sklouzne a dopadne na podlahu. Slupka na pizzu od KÜCHENPROFI je mnohem lepší volbou. Je dostatečně velký, zploštělý a bez námahy zasune pod pizzu. Který pak můžete jíst přímo z prkénka z masivního přírodního dřeva, aniž byste jej museli složitě přesouvat na talíř. Pomocník se osvědčí i při vkládání pizzy do trouby a minimalizuje riziko popálení. Tip: Slupku pizzy a spodek pizzy poprašte moukou, aby se těsto nelepilo. Trik samozřejmě funguje i v případě, že nástroj použijete k pečení chleba.Materiál: Dřevo
Vhodné zejména k servírovacímu kameni na pizzu
I na pečení chleba
Délka: 41,5 cm
Šířka: 29,5 cm
Výška: 0,5 cm
Hmotnost: 0,32 kg
Vítejte ve světě KÜCHENPROFI
S KÜCHENPROFI začíná zábava při vaření už přípravou! Rodinný podnik Solingen toto tvrzení naplňuje již od roku 1923. Profesionální i amatérští kuchaři a všichni, kdo mají rádi dobré jídlo, zde najdou širokou a všestrannou nabídku od základů, jako jsou šlehače a škrabky na zeleninu, až po kráječe lanýžů a vidličky na humry pro zvláštní příležitosti.
KÜCHENPROFI jako výrobce neustále investuje do nového a dalšího rozvoje svého sortimentu v oblasti přípravy, vaření a servírování. Spolu se známými designéry tým kolem jednatelů Stefana Schmitze a Björna Weißmeier-Dörste vyvíjí kreativní řešení, která jsou implementována v efektivních výrobních zařízeních nejvyšší kvality.
Vařte a podávejte s radostí
KÜCHENPROFI probouzí chuť vařit, přináší fantazii a vzrušující recepty na sporák, povzbuzuje vás k vytváření vlastních kreativních kompozic, otevírá nové, neznámé kulinářské světy, dělá obvyklé nevšední a každodenní úspěchy.
Od prvního do posledního kroku vás naše produkty dovedou přes velkou radost z vaření k profesionálním výsledkům.
S produkty od KÜCHENPROFI se kuchyně stává jevištěm dobrého vkusu, pohostinnosti a skvělých kuchařských premiér.
KÜCHENPROFI je nyní zastoupena ve více než 60 zemích světa.
Této udržitelně úspěšné přítomnosti na trhu lze dosáhnout pouze neustálou optimalizací značky a konzistentním konceptem, který pamatuje na konečného spotřebitele hned od začátku.
Na pozadí stále rychleji se měnících potřeb zákazníků a rostoucího rozvoje vaření jako výrazu životního stylu se společnost KÜCHENPROFI změnila. Logo působí jasnější a svěžejší, obal je poutavější s atraktivnějšími obrázky produktů a rozsáhlejšími informacemi.