0 %
(0 hodnocení)
Vladimíra Khelerová, Klára Haunerová, Zuzana Šimonovská Grada
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky
0 %
(0 hodnocení)
Vladimíra Khelerová, Klára Haunerová, Zuzana Šimonovská Grada
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky

Popis

Fashion management - Vladimíra Khelerová, Klára Haunerová, Zuzana Šimonovská

Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Přibližuje úkoly obchodníka, který řeší výběr a objednávky zboží, ukazuje rizika, která při tom podstupuje, ale vysvětluje i další náležitosti spojené s módním byznysem.   Kniha dále seznamuje čtenáře s postavením módního průmyslu ve celospolečenském kontextu a ukazuje nejen jeho líbivou tvář, ale i stinné stránky, zejména škodlivý dopad na ekologii a nelidské pracovní podmínky při výrobě zboží v rozvojových zemích. Nechybí představení základních právních otázek souvisejících s podnikáním v módním průmyslu, tvorbou značky a bojem proti padělkům, jakož i specifiky některých závazkových vztahů.   Na trhu ojedinělá publikace je určena zejména lidem, kteří podnikají v módním průmyslu nebo v něm pracují jako obchodníci, marketéři, návrháři apod. Knížku však ocení i studenti a laická veřejnost, která se o módu zajímá.
Zobrazit více

Parametry

Autor Vladimíra Khelerová, Klára Haunerová, Zuzana Šimonovská
Výrobce Grada
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky