Popis
Lžíce na zmrzlinu GELATO - Küchenprofi Solingen
Ať už jako dezert nebo svačina mezi tím: zmrzlina vždy funguje! Jen to s dokonale tvarovanými kuličkami je něco takového.Materiál: hliník. Plněné teplovodivou tekutinou pro snadné podávání
Ergonomicky tvarovaná rukojeť dobře padne do ruky - i při porcování rýže, pyré, tvarohových kuliček do bufetu nebo dezertů
Snadné podávání, perfektní kuličky
Pro kuličky Ø 4,5 cm
Délka: 18 cm
Šířka: 3,3 cm
Výška: 4,2 cm
Hmotnost: 0,12 kg
Vítejte ve světě KÜCHENPROFI
S KÜCHENPROFI začíná zábava při vaření už přípravou! Rodinný podnik Solingen toto tvrzení naplňuje již od roku 1923. Profesionální i amatérští kuchaři a všichni, kdo mají rádi dobré jídlo, zde najdou širokou a všestrannou nabídku od základů, jako jsou šlehače a škrabky na zeleninu, až po kráječe lanýžů a vidličky na humry pro zvláštní příležitosti.
KÜCHENPROFI jako výrobce neustále investuje do nového a dalšího rozvoje svého sortimentu v oblasti přípravy, vaření a servírování. Spolu se známými designéry tým kolem jednatelů Stefana Schmitze a Björna Weißmeier-Dörste vyvíjí kreativní řešení, která jsou implementována v efektivních výrobních zařízeních nejvyšší kvality.
Vařte a podávejte s radostí
KÜCHENPROFI probouzí chuť vařit, přináší fantazii a vzrušující recepty na sporák, povzbuzuje vás k vytváření vlastních kreativních kompozic, otevírá nové, neznámé kulinářské světy, dělá obvyklé nevšední a každodenní úspěchy.
Od prvního do posledního kroku vás naše produkty dovedou přes velkou radost z vaření k profesionálním výsledkům.
S produkty od KÜCHENPROFI se kuchyně stává jevištěm dobrého vkusu, pohostinnosti a skvělých kuchařských premiér.
KÜCHENPROFI je nyní zastoupena ve více než 60 zemích světa.
Této udržitelně úspěšné přítomnosti na trhu lze dosáhnout pouze neustálou optimalizací značky a konzistentním konceptem, který pamatuje na konečného spotřebitele hned od začátku.
Na pozadí stále rychleji se měnících potřeb zákazníků a rostoucího rozvoje vaření jako výrazu životního stylu se společnost KÜCHENPROFI změnila. Logo působí jasnější a svěžejší, obal je poutavější s atraktivnějšími obrázky produktů a rozsáhlejšími informacemi.