Mitas Rubena FV
Duše pro kolo 28/29" palců. Tloušťka pláště může být 1,90 až 2,30 palce.POZN.: Pokud bude plášť mírně širší nebo užší, duši je možné také použít. Při menším plášti je potřeba dbát zvýšené opatrnosti při instalaci, aby nebyla duše "pomačkaná" nebo "skřípnutá" někde uvnitř pláště. U větších plášťů bude duše nafouknuta více, než je konstruována a její stěna bude "řidší". Mohlo by tak docházet k dřívějšímu samovolnému vypuštění pláště.Parametry produktu Duše 28 / 29 x 1,90 - 2,30 FV47 LIGHTTechnologieLightRozměr v milimetrech - ETRTO50 / 57 - 622 LHRozměr28 / 29 x 1,90 - 2,30SměsLHCVáha - g136Síla stěny0,6VentilFV47VYBÍRÁTE SPRÁVNOU DUŠI?Pokud si nejste 100% jisti, jestli kupujete správný rozměr duše na kolo, poradíme Vám. Jelikož duše vyrábíme vždy pro nějaký rozsah rozměrů, určující pro Váš výběr je plášť kola.Na něm zpravidla vidíte rozměr v palcích – např. 12,5 x 1,75 x 2 nebo 29 x 2,25. Ve velké většině případů je tam také rozměr v milimetrech – tzv. ETRTO – zapisuje se např. 47 – 203 nebo 54 -622.Rozměr v palcích uvádíme u většiny duší na kolo v názvu. Pro naprostou jistotu se zaměřte hodnotu parametru „Rozměr v milimetrech - ETRTO“. U všech našich duší je uveden v Parametrech a většinou je v rozsahu – např. 25/37 – 406. Tento příklad znamená, že duše je vhodná pro průměr pláště 406 mm (tj. 20 palců) a šířky pláště od 25 do 37 mm.Další volbou je ventilek. Jaký ventilek duše vybrat? V názvu duše na kolo je ventil vždy uveden zkratkou a najdete ho také v parametrech. Co znamenají zkratky ventilků a jaký ventil vybrat? Jednoduše typ a délku ventilku. Pomůže Vám také obrázek níže. AV35 a AV40 – autoventilek v délkách 35 a 40mm; tloušťku má 8mm a dofouknete ho také na benzínové pumpě SV9045 – zahnutý autoventilek, zahnutí je dvojí - 90 stupňů ve svislé ose a 45 stupňů je vytočen směrem „ ven z kola". Obě zahnutí jsou pro snadnější huštění u malých koleček DV26 a DV35 - Dunlop ventilek je jeden ze dvou rozkládacích typů ventilku. Jedná se o tradiční ventil, který je stále docela rozšířený. Výhoda je, že jde snadno vyndat a vzduch se rychle vypustí. Naopak montáž je o něco náročnější, protože je potřeba vyndat vložku a převlečnou matku, aby šel ventilek prostrčit otvorem v ráfku. Vyrábí se v délkách 26 a 35mm a průměr má 8 mm. FV33 a FV47 – francouzský, nebo též galuskový ventilek – dřík lze také vyjmout a pro huštění se musí povolit. Tento ventilek je užší než ostatní typy (jen 6mm) proto pokud jste měli tento ventilek již dříve, hledejte vždy stejný typ. Vyrábí se v délkách 33 a 47mm A na závěr huštění. Často se ptáte, jak moc lze duši na kolo nahustit. Doporučené huštění je ale vždy uvedeno na plášti. Ten je určující pro huštění duše. Pokud je správně zvolen rozměr duše, vždy se přizpůsobí plášti.Pro větší přehlednost uvádíme níže tabulku s převodem hustících jednotek. TECHNOLOGIE:LIGHTDuše vyrobené ze směsi s vyšší strukturní pevností. Díky ní je možné použít menší tloušťku stěny – jen 0,6 mm a docílit tak nízké hmotnosti při stejné odolnosti jako mají duše Classic.