Popis
Specialized Tarmac SL8 Pro Ultegra Di2 2024
Nic není rychlejší než Tarmac SL8. Díky kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dříve považována za nemožnou. Po osmi generacích a více než dvaceti letech vývoje je to více než nejrychlejší Tarmac všech dob - je to nejrychlejší závodní kolo na světě. Máte na to nohy?Samotná aerodynamika nebo nízká hmotnost závody nevyhrávají - důležitá je rychlost. Dosažení této rychlosti vyžaduje vytvoření nekompromisní kombinace aerodynamiky, nízké hmotnosti, tuhosti a poddajnosti. Díky simulacím závodů s využitím reálných dat náš tým Ride Science ví, že Tarmac SL8 je nejrychlejší závodní kolo, jaké kdy bylo vyrobeno na tratích, na kterých záleží - o 16,6 sekundy rychlejší na 40 km, o 128 sekund rychlejší na Milán - San Remo, o 20 sekund rychlejší na legendárním stoupání Tourmalet.
AERO VE VŠEM
Aero je tam, kde je důležité - na náběžné hraně - a ne jen tam, kde dobře vypadá. Vytvořili jsme tak naše dosud nejeaerodynamičtější silniční kolo. Ano, je více aero než model Venge. Čistý vzduch je optimalizován pro maximální výhodu díky novému přednímu kuželu - Speed Sniffer.
Posunutím sloupku vidlice v hlavové trubce dozadu - sloupku, který určuje šířku hlavové trubky - může být náběžná hrana hlavové trubky mnohem ostřejší, což přináší mnohem nižší odporu vzduchu.
S využitím nových pravidel UCI má model Tarmac SL8 nejužší a nejvíce aero sedlovku, jakou jsme kdy vyrobili, což zajišťuje, že rychle se pohybující "špinavý" vzduch kolem nohou může čistěji proudit zpět. Nevoní vítězství sladce?
MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERO
Tarmac SL8 převzal poznatky z modelu Aethos, aby mohl být snadno postaven na minimu UCI limitu s plným aerodynamickým nastavením. Tým dodal rám s ohromující hmotností 685 gramů - o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než cokoli jiného na World Tour*.
PEKELNĚ RYCHLÝ A NEBESKY POHODLNÝ
Díky obrovskému nárůstu poměru tuhosti a hmotnosti - zlepšení o 33 % oproti modelu SL7 - posouvá Tarmac SL8 legendární ovladatelnost, agresivní reakce a geometrii osvědčenou na mistrovství světa na vyšší úroveň. Kolo je tužší v pedálech, přesnější na řídítkách a kombinuje to s poddajnou jízdou v sedle, která nastavuje nová měřítka pro pohodlí závodních kol.
Díky naší konstrukci Rider-First Engineering získá každý jezdec bez ohledu na velikost stejnou bezprecedentní kvalitu jízdy a ovladatelnost. V sedle poskytuje Tarmac SL8 o 6 % vyšší poddajnost, takže se vznáší nad nerovnostmi s pocitem, který je ve světě závodních kol jedinečný.
Osvědčená geometrie Tarmacu a 32mm prostor pro plášťě jsou shodné s modelem SL7, což zajišťuje snadné přizpůsobení a univerzálnost pro použití plášťů s vyšším objemem, pokud je to potřeba.
BEYOND GENDER
Mezi dvěma cyklisty - muži může být větší rozdíl než mezi mužem a ženou. Samotné pohlaví neposkytuje zdaleka dostatek dat pro specializaci, a to znamená, že vytváření mužských nebo ženských kol je překonané a zastaralé. Každý jezdec může získat výhodu další úrovně Tarmac SL8. Nehledáme rozdíly tam, kde nejsou.
PRVOTŘÍDNÍ KOMPONENTY
Tarmac SL8 Pro nabízí výjimečný výkon díky kompletní sadě Shimano Ultegra řady 8100 Di2 s měřičem výkonu, bezdušovým kolům Roval Rapide CL II a řídítkům Roval Rapide s představcem SL7. Jste připraveni závodit hned po vybalení z krabice.
Specifikace:
Váha kola
7.16 kg (15 lb, 12.6 oz) - váženo ve velikosti 56
Kokpit
SEDLO Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails
ŘÍDÍTKA Roval Rapide Handlebar, carbon
PŘEDSTAVEC Tarmac integrated stem, 6-degree
SEDLOVKA S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
OMOTÁVKA Supacaz Super Sticky Kush
OBJÍMKA Tarmac integrated wedge
Odpružení
VIDLICE FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Rámová sada
RÁM Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Zapletená kola a pláště
DUŠE Turbo Ultralight, 60mm Front, 80mm Rear, Presta valve
PŘEDNÍ KOLO Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 51mm depth
ZADNÍ KOLO Roval Rapide CL II, 21mm internal width carbon rim tubeless ready, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes, 60mm depth
PŘEDNÍ PLÁŠŤ S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
ZADNÍ PLÁŠŤ S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
Pohon
STŘED Shimano Threaded BSA
PŘEHAZOVAČKA Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed
ŘETĚZ Shimano Ultegra, 12-speed
KLIKY Shimano Ultegra R8100 with 4iiii power meter
KAZETA Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
PŘESMYKAČ Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on
ŘAZENÍ Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
PŘEVODNÍKY 52/36T
Brzdy
PŘEDNÍ BRZDA Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
Parametry
Výrobce | Specialized |
Hmotnost | 7.16 kg |
Typ | silniční |
Náboje | DT for Roval 350 hub |
Přední vidlice | FACT 10r carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
Materiál rámu | karbonové |
Odpružení | pevná |
Kotoučové brzdy | ano |
Určení | unisex |
Modelový rok | 2024 |
Počet převodů | 2 x 12 |
Uzamykání vidlice | ne |
Teleskopická sedlovka | ne |
S přídavnými kolečky | ne |
S košíkem | ne |
Řadící páčky | Shimano Ultegra Di2 R8170 |
Brzdy | Kotoučové |
Řetěz | Shimano Ultegra, 12-speed |
Přesmykač | Shimano Ultegra Di2 R8150, braze-on |
Kazeta | Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t |
Kliky | Shimano Ultegra R8100 with 4iiii power meter |
Přehazovačka | Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed |
Představec | Tarmac integrated stem, 6-degree |
Řidítka | Roval Rapide Handlebar, carbon |
Sedlo | Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails |
Sedlovka | S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset |