Popis
LED náhrada výbojek D1S / D1R G2 4300K - ledpodsviceni.cz, 2x35W, 9.000lm, vysoké napětí
LED náhrady výbojek mají mnohem lepší účinnost v přeměně elektrické energie na světlo. Tzn i když mají stejný příkon ve wattech jako xenonová výbojka, světelný tok je u LED mnohem větší.
To zároveň znamená, že nehrozí vypalování parabol a poškození vnitřních částí světel vlivem vysoké teploty (viz. reálné foto z termokamery v galerii).
V neposlední řadě případné časté zapínání a vypínání světel nemá, na rozdíl od výbojek, u LED vliv na životnost.
Doručený interval pro výměnu xenonových výbojek je 1.500 hodin, kdy je světelný tok 75% oproti nové výbojce, což odpovídá odhadem 90.000 ujetých kilometrů.
Nejvýkonnější LED náhrady xenonových výbojek pro přímé připojení za jednotku bez dalších úprav světel - kus za kus
Vhodné například pro: Octavia II, Golf 6, Passat B6, Touran 1T2, A4 B6, A4 B7...
Nejsou vhodné pro
Škoda Superb II před faceliftem
VW Touareg
BMW e60, X5 e70
Ford S-max
U těchto modelů vozidel je potřeba použít D1S SII
Reálné fotografie v galerii, videa níže pod popiskem
Vhodné i pro bi-xenonové světla
Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy
Jak objednat 1 kus?
patice: D1S / D1R DS1
model: G2 4300K
příkon: 2x 35W - maximální možný příkon u xenonových světel
světelný tok: 9.000lm
napájecí napětí: vysoké napětí (produkující řídící jednotkou)
chromatičnost/barva světla: 4300K (teplá bílá)
typ použitých LED čipů: CSP
materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro
chlazení: aktivní - ventilátorem
rozměry: shodné s xenonovou výbojkou, viz přiložený obrázek
- tyto modely jsou určeny použítí jako přímá náhrada výbojek u xenonových a bi-xenonových světel a není potřeba žádná další úprava světlometů, nebo kabeláže
- jednoduchá výměna kus za kus / plus & play, stejně jako by se měnila výbojka za výbojku
- světelný tok 9.000lm,běžné xenonové výbojky mají okolo 3.200lm
- případné funkce světel jako např. natáčení do zatáček a přizvednutí v závislosti na rychlosti jízdy (ASF), vyřezávání protijedoucích vozidel (DLA - Dynamic Light Assist), automatická dálková světla (SLA - Smart Light Assist) a další asistenční systémy zůstávají funkční beze změny
- nehlásí chybu prasklé žárovky
- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP
- velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla. Díky tomu neoslňují protijedoucí vozidla (viz také OSLŇOVÁNÍ )
- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti xenonovým výbojkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 600°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol
- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě xenonových výbojek, které lze kdykoliv vrátit zpět
- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích
- výkonný ale tichý ventilátor v kombinaci s hliníkovým tělem a měděným středem zajišťuje maximální účinnost chlazení
- EMC kompatibilní: neruší okolní přístroje (typicky signál rádia)
vysvětlení rozdílu mezi xenonovými a BI-xenonovými světly ZDE
Reálné video z testování na prodejně v porovnaní s novou Osram Xenarc (najčastěj používaná u xenonových světel při výrobě) níže:
osram vs LED D1S 4300K
Vybojka vs LED 4300K
Reálné video z testování na prodejně v porovnaní s LED D1S G2 s barvou světla 6000K níže:
D1S D3S 6000K vs 4300K
LED 4300K vs LED 6000K
G2 prezentace s logem