Popis
Ozobot Evo Classroom Kit 18pk
Malý robot s velkou osobnostíChcete srandovního robota na ovládání, co se vejde do kapsy? Rádi byste přitáhli děti k informatice? Baví vás nové technologie a chcete si vyzkoušet programování? Ozobot Evo zvládne klidně všechno najednou a ještě víc.
Ozobot Evo je nadupaný funkcemi, diodami a senzory, přesto jeho baterie vydrží celou vyučovací hodinu a nabíjí se stejně dlouho. Nově vybavená školní sada obsahuje nabíjecí matrici, která se kromě snadného nabíjení postará o aktualizace softwaru.
Ozobot Evo je chytrá hračka a promyšlená výuková pomůcka
Je vhodný pro zájmové i školní vzdělávání napříč předměty i stupni
Celý systém je zaměřený na podporu STEAM dovedností
Na jedno nabití vydrží 45 až 60 minut
Sleduje vodicí čáry nakreslené na papír a vykonává příkazy zadávané ozokódy
Nebo provede všechno podle jednoduše vytvořeného skriptu, který sami naprogramujete v intuitivním editoru Ozoblockly
Získá si vás díky audio playbacku a svým samostatným rozhodováním
Ovládání je snadné a s přehledem ho zvládnou už 8leté děti i dospělí, kteří se drobné elektronice raději vyhýbají
Aplikace, hry a lekce ve webovém rozhraní jsou zdarma a průběžně přibývají další
Porovnání obou modelů Ozobotů (EVO a BIT) najdete zde
Výuka informatiky na Gymnáziu Jana Keplera a lekce programování v Unicorn College:
Co vás o Ozobotovi Evo zajímá nejvíc?
STEM výuková pomůcka
Jak výuka s Ozobotem probíhá?
Jak Ozobota Evo rozpohybuju?
Portál s knihovnou lekcí
Naprogramujte si robota
Shrnutí vlastností Ozobota Evo
Obsah balení, návody, aktivity, odkazy
Geniální parťák pro STEM výuku
Evo kreativně představí svět robotiky, informatiky a programování žákům a studentům základních, středních i vysokých škol. V ČR je Ozobot velmi oblíbená STEM pomůcka pro moderní výuku polytechnických oborů.
2 způsoby výuky: kreslení ozokódů na papír nebo vizuální programování v online blokovém editoru
Všechno si vyzkoušíte formou zábavné hry
Aplikace, hry a editor najdete na internetu a další nezbytnosti v balení Ozobota
Ani kreativita nezůstane stranou – vodicí linie a ozokódy nakreslíte na papír a Ozobota vybavíte vlastními kulisami a kostýmy
Ozobot je schválená edukativní pomůcka pro školy
Výborně se uplatní při výkladu matematiky, programování, robotiky a infromatiky, stejně jako všech přírodních věd
K dispozici máte on-line knihovnu lekcí pro vzdělávací instituce (v angličtině)
Lekce jsou označeny podle náročnosti a zaměření a pravidelně přibývají další
Níže najdete návody a vybrané lekce v češtině
Seznamte se s Ozoboty
Jak výuka s Ozobotem probíhá?
Abyste z výuky vytěžili maximum, je ovládání Ozobota velmi snadné
Pro začátek vám k programování stačí fixy a papír
Nakreselte ozokódy – úseky trasy v červené, zelené a modré barvě, podle nichž Ozobot pozná, co má dělat
Vytvořte vlastní plán hry z černých linií, nebo si stáhněte připravená bludiště a závodní dráhy
Ovládejte robota přes dotykovou obrazovku jako autíčko v aplikaci Ozobot Evo (pro oba systémy níže)
Blokový online editor k programování OzoBlockly vám umožní naprogramovat Ozobota s použití logických operátorů a podmínek
Aby Ozobot správně fungoval, je potřeba Rychlé tipy, jak na Ozobota (PDF; kalibrace, kreslení kódů a linií)
Parametry
Výrobce | Ozobot |
Věk od | 8 let |