Marketingove strategie helena horakova 7 produktů

Marketingové strategie - Helena Horáková

Marketingové strategie - Helena Horáková

Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a poc...
Marketingové strategie - Helena Horáková

Marketingové strategie - Helena Horáková

Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a poc...
Marketingové strategie - Horáková Helena

Marketingové strategie - Horáková Helena

Kniha: Marketingové strategie; Autor: Horáková Helena; Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších prod...
Marketingové strategie - Horáková Helena

Marketingové strategie - Horáková Helena

Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a poc...
Marketingové strategie - Horáková Helena

Marketingové strategie - Horáková Helena

Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a poc...
Strategie firemní komunikace - Iveta Horáková

Strategie firemní komunikace - Iveta Horáková

Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z čes...
Strategie firemní komunikace - 2. vydání - Iveta Horáková

Strategie firemní komunikace - 2. vydání - Iveta Horáková

Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z če...