0 %
(0 hodnocení)
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky
0 %
(0 hodnocení)
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky

Popis

Regulátor tlaku paliva ProRacing pro koncernové motory 1.8T, VR6, R32.. - 3 - 5 bar

- Regulace od ca 3 do 5 bar (43-73 psi);
- regulace jak mechanická, tak podtlaková 1:1;
- plug & play montáž, stačí vyměnit za sériový Bosch, který je umístěn v palivové liště;
- vyšší výkon a kroutící moment.

S tímto regulátorem je možné na Vašem voze variabilně štelovat benzinový tlak a měnit tak poměr A/F (palivo/vzduch). Například vhodný k chipování nebo ke zvyšování výkonu, kdy motor už nemá potřebné množství paliva. Elektrická benzínová pumpa obstarává palivové soustavě potřebný tlak, ten je omezen továrním regulátorem většinou na ca 3bary.

Možno dokoupit manometr, který máme také v nabídce.

Rozměry:
- průměr dosedací plochy s o-kroužkem: 25mm.
- průměr spodního vyústění do lišty: 9mm.
- průměr vyústění na podtlakovou hadici: 4mm.Benzinový regulátor tlaku paliva ProRacing pro koncernové motory s OEM FPR Bosch (1.8T, VR6, R32..) - 3 - 5 bar.

Pasuje např. na:
Audi A3 8L 1.8T 20V
Audi A4 B5 1.8T 20V
Audi A4 B6 1.8T 20V
Audi A6 C5 1.8T 20V
Audi S3 8L 1.8T 20V
Audi S4
Audi TT 8N 1.8T 20V
Seat Cordoba 1.8T 20V
Seat Ibiza 1.8T 20V
Seat Leon 1.8T 20V
Seat Toledo 1.8T 20V
Škoda Octavia I 1.8T 20V
Škoda Superb I 1.8T 20V
VW Corrado VR6
VW Golf 4 1.8T
VW Golf 4 VR6
VW Golf 4 R32
VW Lupo 1.8T
VW New Beetle 1.8T
VW Passat B3 31/35i VR6
VW Passat B5 3B 1.8T 20V
VW Passat B5 3BG 1.8T 20V
VW Polo IV GTI 9N3 1.8T 20V
VW Sharan 7M 1.8T
Zobrazit více
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky