Popis
Kross Esker 6.0 2023
KROSS ESKER 6.0 2023 - black/graphiteHorská cyklistika a silniční cyklistika jsou dvě nejoblíbenější sportovní disciplíny, pokud jde o cyklisty. A co byste řekli na propojení těchto dvou segmentů? Nemožné? A přesto! Gravel nebo také kolo na štěrkové silnice si získává stále více srdcí různých cyklistů. Proto se otevřete novinkám a zamilujte si ho. Zaručujeme, že do Kross Esker 6.0 se určitě zamilujete. Je to kolo, díky kterému objevíte úplně nový svět.
Přizpůsobeno terénním potřebám
Až donedávna neexistovalo žádné vybavení pro kola přizpůsobené potřebám kol pro štěrkové silnice. Nicméně Shimano GRX změnil tvář tohoto segmentu kol a umožnil uvolnění cest od silničních zadních přesmykačů, které byly odebrány MTB kolům. Nyní, jako v případě gravel kola, můžete těžit z výhod obou světů současně. Kross Esker 6.0 je vybaven kompletní skupinou Shimano GRX, která pracuje v systému 2x11. Také hydraulické kotoučové brzdy jsou malým uměleckým dílem pocházející ze země vycházejícího slunce. Na rozdíl od Sakury japonské višně, Kross Esker 6.0 nekvete jen pár měsíců a pouze po chvíli jeho život mine. Po nasednutí na jeho sedlo, budete chtít, aby tento okamžik trval věčně. Ráfky DT Swiss byly základem, na kterém jsme stavěli naše kola. Vybavili jsme je prověřenými oblíbenými Riddler pneumatikami o šířce 37 milimetrů.
Technologie, které zajišťují zábavu mimo civilizaci
Rám Kross Esker 6.0 je vyroben z aluminium superlite. Tato slitina se v důsledku tepelného zpracování vyznačuje vysokou pevností a odolností proti přetížení. Nejdůležitější výhodou je nízká hmotnost. Kromě toho jsou trubice rámu na nejméně exponovaných místech trojitě tepané, aby se snížila jeho hmotnost. Kromě toho byly zadní trojúhelník a karbonová vidlice vybaveny pevnou nápravou, která pomáhá snižovat množství servisní práce při výměně kol. Při navrhování rámu jsme se rozhodli jej vybavit vnitřním vedením kabelů. Díky tomu kolo vypadá esteticky a úhledně, což z něj dělá vynikající prostředek pro dojíždění do práce. Takový systém vedení kabelů nám také umožní snížit riziko poškození kabelu během jízdy v terénu.
Technické informace:
Rám
ALUMINIUM SUPERLITE
Vidlice
CARBON
Zadní tlumič
-
Přesmykač
SHIMANO GRX RX810
Zadní měnič
SHIMANO GRX RX810
Brzda přední
SHIMANO GRX RX400
Brzda zadní
SHIMANO GRX RX400
Brzdové páky
SHIMANO GRX RX600
Kotouče přední/zadní
SHIMANO RT30 (160)
Kotouče řazení
SHIMANO GRX RX600
Kliky
SHIMANO GRX RX600, 46T-36T
Středové složení
SHIMANO BSA BB-RS500
Řetěz
SHIMANO HG601
Kazeta / vícekolečko
SHIMANO 105 HG700-11 (11-34T)
Přední náboj
SHIMANO RS470 12x100
Zadní náboj
SHIMANO RS470 12x142
Ráfky
DT SWISS R500
Pláště
WTB RIDDLER 700x37 COMP TAN
Řídítka
ALUMINIUM 420/31,8
Představec
ALUMINIUM 80/31,8
Sedlovka
ALUMINIUM SP-218
Hlavové složení
FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5"
Sedlo
WTB VOLT SPORT
Rukojeti
FIZIK TERRA MICROTEX
Pedály
-
Baterie
-
Motor
-
Computer
-
Max šíře plášťů
700x45C/ 27,5x2,1
Parametry
Výrobce | Kross |
Typ | gravel |
Náboje | SHIMANO RS470 |
Přední vidlice | Carbon |
Materiál rámu | hliníkové |
Odpružení | pevná |
Kotoučové brzdy | ano |
Určení | unisex |
Modelový rok | 2023 |
Počet převodů | 2 x 11 |
Teleskopická sedlovka | ne |
S košíkem | ne |
Hydraulické brzdy | ano |
Řadící páčky | Shimano GRX RX600 |
Brzdové páky | Shimano GRX RX600 |
Brzdy | SHIMANO GRX |
Řetěz | SHIMANO HG601 |
Přesmykač | SHIMANO GRX |
Kazeta | Shimano 105 HG700, 11-34T |
Kliky | Shimano GRX RX600, 46T-30T/175 mm |
Přehazovačka | Shimano GRX RX810 |
Hlavové složení | FSA NO.42/ACB |
Pláště | WTB Riddler 700x37 Comp Tan |
Představec | Aluminium 90mm/31,8/7° |
Pedály | nejsou součástí |
Řidítka | Aluminium 440 mm 31.8 |
Sedlo | WTB Volt Sport |
Sedlovka | Aluminium SP-218 |
Gripy | FIZIK TERRA MICROTEX |