Popis

Internetový marketing

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto přepracovaném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Své internetové aktivity se také naučíte měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: Reklama na internetu Marketingová komunikace PPC kampaně a podpora prodeje Public Relations Přímý marketing Analýza návštěvnosti Optimalizace webu Vyhodnocování marketingové komunikace Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu na internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož třetí vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice. Za mnoho let praxe pracoval na desítkách úspěšných projektů pro české i zahraniční firmy všech velikostí v nejrůznějších oborech. Je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Zobrazit více

Parametry

Žánr naučné
Rok vydání 2020
Nakladatelství Computer Press
Autor Viktor Janouch
Počet stran 344
Výrobce Computer Press
Vazba brožovaná
Jazyk české
Váha 607 gramů
ISBN 978-80-251-5016-0
Zobrazit více parametrů