Levit Atlas SE low 2024
Klíčové vlastnosti Motor: Bafang M400 (80 Nm) Baterie: Levit SP 2.1 (630 Wh) Vidlice: Suntour (pružinová) Velikost kol: 29" / 27,5" Počet převodů: 1 x 9 Dojezd: 100 - 130 km Elektrokolo Levit Atlas SE low je vybaveno motorem Bafang M400,s točivým momentem 80 Nm poskytující dostatek síly pro efektivní jízdní vlastnosti. Integrovaná baterie s vysokou kapacitou 630 Wh poskytuje dojezd až 130 km, který umožňuje uživatelům absolvovat delší trasy na jedno nabití. Pružinová vidlice SR-SUNTOUR zajistí stabilní odpružení a je vhodná i pro jízdu na nerovném terénu. Devítirychlostní přehazovačka řady Altus od Shimana zajišťuje hladké a přesné řazení v širokém rozsahu převodů, takže si dobře poradíte v různorodém terénu. Kolo je navrženo tak, aby poskytovalo pohodlnou a spolehlivou jízdu pro cyklisty, kteří jej chtějí využívat pro rekreační jízdu i každodenní dojíždění. Elektrokolo je dodáváno včetně nabíječky.Proč si pořídit nízko nástupové kolo? Jsou to kola pro každého! Podle našeho názoru jsou tzv "lowstepová" kola naprosto skvělá a univerzální. Navíc moderní vývoj jim dodává i skvělé jízdní vlastnosti (stabilita, obratnost, prostupnost terénem při použití hrubšího vzorku na plášťů). Benefity ocení například zákazníci, kteří kolo budou využívat jako dopravní prostředek do práce (můžete jezdit v saku nebo kostýmku do práce). "Starší" lidé, dámy nebo ti z vás, kteří mají ortopedické problémy jsou z kol "lowstep" (bez horní trubky) unešeni. Často si navíc lidé kupují kola v době, kdy by ještě mohli v pohodě nasedat přes horní trubku, nicméně čas jim může hybnost zhoršit a tudíž tuto pohodlnou a bezpečnou variantu volí již dnes.My v BIKEMAX věříme, že jsou to kola budoucnosti. Pokud se na tato kola podíváte bez předsudků, tak zjistíte, že skýtají velké množství pozitiv a minimum negativ. Jediným negativem může podle nás být neobvyklý vzhled, který začíná být i v ČR pomalu běžným standardem.Někteří z našich zákazníků mají proti kategorii kol bez horní rámové trubkypředsudky. Zejména muži často říkají, že nechtějí kolo dámské. Ženy zase často používají argument, že ještě nejsou tak staré,nechtějí kolo do města, ale do terénu a podobně. Pojďme si společně říct, že tento typ kola NENÍ jen pro staré, jen pro ženy atd. V západní Evropě je tento typ kola mnohem populárnější než u nás. Nesporně tento logický trend dorazí i k nám. Ale rozhodně se nejedná o nějaký módní výstřelek!Motor Bafang M400Středový motor Bafang M400 je nejpopulárnější motor ve střední třídě horských, trekingových a městských elektrokol. Při zachování nízké spotřeby a nízké hlučnosti motor disponuje kroutícím momentem 80Nm. Oproti levnějším motorům již disponuje torzním čidlem, Baterie Panasonic 630WhJednou z hlavních součástí elektrokola je baterie. Panasonic 630Wh (17,5Ah) je plně integrovaná vysokokapacitní baterie Takto velmi silná baterie je schopna elektrokolo dovézt až do vzdálenosti 100 - 130km na jedno jediné nabití (narozdíl od katalogů uvádíme námi odzkoušenou vzdálenost). Samozřejmě velmi závisí na profilu trati, váze jezdce, využití úrovně asistence a dalších proměnných.Baterie se skládá z článků Li-Ion. Nabíjení baterie je možné v kole nebo v pohodlí domova (sundání baterie z kola je snadné a rychlé).hmotnost 3,3kgdojezd na jedno nabití 100 - 130km které reaguje na výkon jezdce a přesněji dávkuje výkon motoru. Díky tomu umožňuje motor na kole "sportovat", zatímco kola bez torzního čidla jedou podle přednastavených algoritmů a jezdec se může jen vozit "jako na motorce".kroutící moment 80Nm3,9kgcenově dostupný motor s torzním čidlemBaterie Levit SP 2.1 630WhJednou z hlavních součástí elektrokola je baterie. Panasonic 630 Wh (17,5 Ah) je plně integrovaná vysokokapacitní baterie Takto velmi silná baterie je schopna elektrokolo dovézt až do vzdálenosti 100 - 130 km na jedno jediné nabití. Samozřejmě velmi závisí na profilu trati, váze jezdce, využití úrovně asistence a dalších proměnných.Baterie se skládá z článků Li-Ion. Nabíjení baterie je možné v kole nebo v pohodlí domova (demontáž je snadná).hmotnost 3,3 kgdojezd na jedno nabití 100 - 130Displej Bafang C18 - barevnýDisplej Bafang C18 nahradil displej před pár lety starší černobílý typ. Dnes je tento displej nejčastěji používaný na kolech s motory M400 a M500. Displej je umístěn uprostřed řídítek nad představcem s možností vyklopení před řídítka. Ovladač je umístěný na levé ruce a umožňuje měnit sílu motoru a přepínat funkce tachometru nebo zapínat osvětlení (jeli součástí soustavy).Displej je velice přehledný. Rychlost je graficky zobrazena jako na budících v autě. Dále je vidět stupeň pomoci motoru, denní čas, stav baterie a jedna z mnoha funkcí tachometru (denní km, čas jízdy, atd.)U kol Levit tento displej zatím nepodporuje Češtinu. Ovládání je však tak snadné, že i bez znalosti angličtiny nebudete mít žádný problém. Displej umožňuje nabíjejí telefonu nebo světla pomocí USB kabelu.rozměry 98 x 65 x 20barevnýsledování až 6-ti údajů zároveňCo všechno ovlivňuje dojezd elektrokola?Dojezdy elektrokol jsou veličinou, ve které se výrobci rádi předhání. Jelikož neexistuje žádná sjednocená technika měření, tak vlastně není možné tato čísla srovnat bez pomoci odborníků se zkušenostmi. Každý výrobce totiž uvádí pověstné slůvko "AŽ". Chápeme však, že je to pro zákazníka klíčová věc, kterou si chce porovnat. My se při komunikaci se zákazníkem snažíme používat roky zkušeností a pravdivé srovnání jednotlivých výrobců motorů a baterií abychom vám co nejvíce ulehčili pátrání po vašem novém kole. Pojďme se společně podívat na klíčové body, které ovlivňují dojezd elektrokola:hmotnost jezdce fyzická kondicevyužívání asistence motorusíla větru a jeho směrpovrch tratěprofil trasyrychlost (průměrná rychlost)používání přehazovačkyfrekvence šlapánítlak v pláštích a jejich vzorek Z výše uvedeného je zřejmé, že do dojezdu vstupuje opravdu velmi mnoho proměnných. Vlastně při každé jízdě se potenciální dojezd stejného elektrokola může lišit. Nehleďte tedy na přehnaná čísla z katalogů výrobců a neváhejte se poradit s naším týmem odborníků, který vám rád doporučí kolo s kapacitou baterie, která pro vás dává smysl a která je už třeba zbytečná. U všech kol uvádíme dojezdy reálné dle naší 10ti leté zkušenosti a tisíců prodaných kol ročně.Přehazovačka Shimano Altus 9sDevíti rychlostní přehazovačka Shimano Altus je moderní přehazovačka se Shadow systémem, který optimalizuje úhel vedení. Přehazovačka snese prach, bláto a hrubší zacházení. Maximální rozsah zubů je 11 - 36. Výhodou devíti rychlostních řazení na elektrokolech jsou zejména nižší provozní náklady. .Pružinová vidlice SR Suntour NEXNa tomto kole je použita oblíbená pružinová vidlice SR Suntour NEX E25, která je navíc vybavena uzamykáním, je tedy možné pružení vypnout. Uchycení předního kola zajišťuje rychloupínák.Pro rekreačně sportovní využití je nastavení kvalitní pružinové vidlice dostatečné. Výhodou jsou také levnější náklady na nutnou údržbu.Výběr správné velikostiElektrokola z BIKEMAXu jsou nejpohodlnější!Koupí elektrokola si výrazně zvýšíte váš rádius výletů. Výkon motoru a baterie vám umožní trávit v sedle hodiny. Bohužel vaše tělo na to není zvyklé a proto mohou přijít sekundární problémy:bolest / brnění rukoubolest za krkembolest zadkubolest zadZabýváme se odstraněním těchto problémů - úpravou kola na míru. Kolo vám pošleme / předáme hotové a nachystané pro jízdu bez bolesti. Na kole od nás dojedete nejdál!Chci se dozvědět více o úpravě na míruLevit - český výrobce elektrokolSrdcem značky Levit je firma BP Lumen z Úpice. BP Lumen už desítky let vyrábí kola. Zejména jejich známá značka Apache udělala elektrokolům v ČR velké jméno. Obrovské zkušenosti a chuť začít nový projekt přinesly v roce 2021 projekt značky Levit. Levit je velmi ambiciózní značka, který by během následujících let měla udávat kvalitativní a designový směr elektrokol ve střední a východní Evropě.My v Bikemax jsme jedni z největších prodejců kol Levit v ČR. Proto u nás najdete kompletní portfolio modelů elektrokol:horská + celoodpruženátrekingováměstskánízkonástupováskládacíV naší nabídce najdete všechny motory, které používá firma Levit - Bosch, Vinka, Bafang a další. Na našich prodejnách také poskytujeme veškerý servis a prodej náhradních dílů k elektrokolům Levit.Kompletní nabídka elektrokol LevitSestavení kola u Vás doma je velmi jednoduché, přesvědčte se sami v našem videu: kolo k vám dorazí seřízenékolo je vyzkoušenéperfektně zabalenésnadno a rychle sestavitelné (zvládne úplně každý)Skladování a údržba elektrokolaSkladováníČasto se nás ptáte na skladování kola během zimy. V zásadě se dá říct, že je důležité kolo nabít na 60% a více. Baterii uschovat v suchém prostředí. Cca 20 stupňů (přibližně pokojovou teplotu).Rady a typy pro skladování elektrokolaÚdržba ElektrokolaJak elektrokolo umývat? Jak ho převážet? Jak mazat a čistit řetězovou linku? V článku se dozvíte odpovědi na všechny tyto tyto otázky a mnoho dalšíhoRady a typy pro údržbu elektrokolaJak převážet elektrokolo?Návody a náhradní dílyJak kolo ovládat? Jak si přepínat tachometr, nebo jak smazat ujeté kilometry? Ztratily jste už návod? Nevadí, v odkaze máme návody ke všem našim elektrokolům:Chci návod k mému elektrokoluNáhradní díly:Zajímá nás prodej kol, ale samozřejmě i servis. Proto nabízíme celou řadu náhradních dílů. Náhradní díly pro elektrokola