0 %
(0 hodnocení)
SUEX
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky
0 %
(0 hodnocení)
SUEX
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky

Popis

Suex XJS

Eron Line - XJS: kompaktní vzhled ve spojení s bezkonkurenční sílou, autonomií a efektivitou. To vše začnete pociťovat okamžitě po startu. Ať už jde o jakýkoli druh ponoru, XJS vás bude provázet při zkoumání nových vzrušujících teritorií.
 

TECHNICKÁ DATA
 

Použití
TECH/komerční

Délka
814 mm

Šířka
436 mm

Výška
340 mm

Průměr těla
197 mm

Hmotnost bez baterie
14 kg

Hmotnost s baterií
20 kg

Typ materiálu
Hliníkové tělo

Maximální statický tah
330 N

Maximální rychlost
85 m/min

Maximální operační hloubka
200 m

Testovaná hloubka
300 m

Vztlak/Trim
Neutrální/Neutrální

Provozní teplota prostředí
-5/+35

Typ baterie
Li-ion

Nominální napětí
25,2 Volt

Nominální kapacita
940 Wh

Maximální doba nabíjení
8 hodin

Zdroj napájení nabíječky
90/2400 Volt 50/60 Hz

PROVOZNÍ DOBA - při plném nabití

RYCHLOST
VÝDRŽ
VZDÁLENOST

Plný výkon
85 min
5,9 km/2,7 NM

60 m/min
150 min
7,2 km/3,8 NM

Cestovní rychlost 45 m/min
185 min
8,1 km/4,3 NM

Testováno za následujících podmínek:

- plně nabitá baterie

- potápěč o hmotnosti 70 kg, výška 170 cm v suchém obleku, twin set 2x12 l, horizontální trim

- mořská voda bez proudu

Dodáváno včetně příslušenství

- nabíječka baterie

- těsnění

- sada pro čištění, mazání

- postroj s karabinou a bungee

- originální Suex Harness

SUEX Calypso
Aplikace SUEX Calypso nabízí propojení vašeho DVR včetně propojení stavu baterie a ENRON D-1. Aplikace zdarma ke stažení na Google play a App Store.

Li-Ion baterie - vysoce kvalitní články Li-ion

- certifikace CE a UN38.3 pro přepravu

- patentovaná řídící deska BSM se speciálními parametry

- LCD displej pro čtení stavu baterie

- dodáváno s vysoce kvalitní a multifunkční nabíječkou

- případná výměna baterie ve skútru je rychlá, jednoduchá a nevyžaduje žádné speciální nástroje

Systém On Board DRIVe - s použitím DRIVE SYSTEM jste schopni dostávat na váš počítač ERON D-1 různé informace

- aktuální stav baterie v procentech

- aktuální zbývající dobu provozu v minutách vypočítanou z aktuální spotřeby energie

- veškerá data o stavu baterie zaznamenána do ERON D-1 a zahrnutá jako součást záznamu o ponoru.

- rychlost (dostupná s rozšířením Suex Synapsy)

- vzdálenost (dostupná s rozšířením Suex Synapsy)

- systém DRIVe je funkční POUZE s originální baterií SUEX

Patentovaný uzávěr Suex ADV Patented Fastening Device zaručuje dokonalé utěsnění bez upevňovacích spon, šroubů, západek

- skútr je díky tomu nenáchylný k jakémukoli zachycení (v síti, šňůře nebo lanu). Tělo skútru je homogenní bez děr, svárů nebo jiných náchylných míst.

- riziko náhodného otevření při pádu nebo vytažení skútrů z/do vody je téměř nulové, takže je možné zahájit ponor z jedoucí lodi nebo jinými para způsoby

Plně mechanický hlavní spínač
Jedná se o hlavní bezpečnostní prvek. Umožňuje v každé situaci okamžitě a snadno ovládat napájení skútru. V pozici OFF je zamezeno jakémukoliv náhodnému zapnutí přístroje bez přítomnosti obsluhy. Umožňuje snadné ovládání okamžitého přerušení napájení v jakékoli situaci.

PROPLOCK VRTULE
Patentovaný systém Suex PropLock umožňuje potápěči snadno demontovat a vyměnit vrtuli bez použití nástrojů a bez aretace dalších částí, i pod vodou během ponoru. Díky tomu můžete rychle odstranit překážky nebo namotání šňůry, zejména v jeskyních.

Ukazatel stavu baterie
Tento sofistikovaný, ale přitom velmi jednoduchý a spolehlivý ukazatel vám zobrazí, že je hlavní vypínač v poloze ZAPNUTO a kolik zbývá energie.
Stav baterie je zobrazen pomocí 9 modrých LED diod umístěných v zadní části těla skútru.

Nastavení rychlosti
Rychlost je elektronicky regulovaná pomocí usměrňování otáček vrtule. System má následující výhody:

- fixovaný sklon vrtule (dovoluje maximální přenos síly)

- vyšší tuhost vrtule (v porovnání se systémy s nastavitelným sklonem)

- první rychlost je regulována řídící jednotkou, takže šetří drahocennou energii, druhá rychlost dodává motoru maximální přísun energie z baterie

Kromě hlavního vypínače a konektoru nemají skútry SUEX žádné další mechanické kontakty ani relé. Tím se zabrání přilepení relé nebo nefunkčnosti. Systém měkkého startu zajišťuje postupné spouštění motoru. Eliminuje tak náhlý a nechtěný plný výkon v úzkých prostorech. Mimo to eliminuje elektrické špičky na baterii, což zvyšuje její životnost.

BY-PASS systém
Ve velmi nepravděpodobných případech selhání řídící elektroniky lze aktivovat systém BY-PASS. Ten poskytuje přímé napájení motoru z baterie, což umožnuje potápěči okamžitě využít veškerou zbývající kapacitu. Je-li aktivována funkce BY-PASS, může být skútr ovládán spínačem ON/OFF. Tento systém funguje POUZE u motorů typu „BRUSHED“ (které používají skútry Suex), protože jsou schopny provozu bez elektronického ovládání. Tento systém je standardem u jednotek XJ a XK. Spínač samotný je vyrobený z kovu pro větší odolnost.

Jednoduchá kontrola
Transparentní víko mezi prostorem baterie a motoru pro snadnou vizuální kontrolu.

Nový design rukojeti
Všechny aktuálně dodávané modely jsou doplněny inovovanou rukojetí.

Řídící rukojeť – vylepšená, ergonomická konstrukce rukojeti s gumovým povrchem je velmi pohodlná a lze ji upravit pro pravoruké nebo levoruké držení a „in-line“ polohu pro tažení nebo skladování. Pozici rukojeti lze upravit dle potřeby. Hlavní výhoda nové rukojeti spočívá v ideální poloze zápěstí, které je vždy uvolněné. To oceníte zejména při dlouhých ponorech. Palec se nikdy nepoužívá k ovládání „plynu“, protože ho je potřeba ke správnému držení a ovládání skútru.
Ovládání „plynu“ – inovované a nyní i chráněné před poškozením. Spoj táhla byl vylepšen o obrobenou součástku (ne svařovanou) pro vetší odolnost a plynulejší provoz. Prvek ovládání „plynu“ je nyní větší pro snadnější použití.
Funkce duální rychlosti (pouze XK) je vylepšena o uživatelsky nastavitelnou horní nebo spodní konfiguraci včetně Spaceru. Možnost duální rychlosti je vlastnost, kterou oceníte především v týmech, kde je třeba udržovat stejnou rychlost nebo v omezených prostorech.
Auto pilot je vylepšen o uživatelsky nastavitelnou levou nebo pravou konfiguraci se snadnou aktivací / deaktivací prstem nebo palcem. Umožnuje potápěči nastavit skútr tak, aby běžel nepřetržitě po krátkou nebo dlouhou dobu.
T-Fix – prvek který umožňuje uchycení až 2ks příslušenství ke skútru. Například je nyní možné používat potápěčský počítač a kompas pro navigaci zároveň.

NBS – Neutral Buoyancy System

- skútry Suex jsou z výroby perfektně vyvážené na horizontální trim. Nevyžadují žádné další náročné úpravy k zajištění perfektního vyvážení.

- skútry Suex jsou neutrálně vyváženy na sladkou vodu. Součástí dodávky jsou speciálně tvarovaná závaží, která kompenzují vztlak sladké a slané vody.

- radiální těsnicí O-kroužek dodává skútru neutrální vztlak v jakékoliv hloubce (v garantovaném rozsahu ponoru)

- každý skútr je nutné znovu vyvážit při přechodu ze slané na sladkou vodu a naopak

- veškerá dodatečná konfigurace a změny ve vyvažování jsou velmi rychlé a pohodlné díky exklusivnímu systému Suex Ballast

Perfektní nastavení trimu
Perfektní vyvážení zaručí naprosto bezpečný a pohodlný ponor.  Skútr ve vodě úžasně drží v horizontální poloze. Skútry jsou seřízeny pro sladkou vodu s přibalenou zátěží pro vodu slanou.

Hermeticky oddělený prostor mezi motorem a baterií

- díky tomuto systému je výrazně minimalizováno riziko úplného zaplavení: ve velmi nepravděpodobném případě zaplavení skútru vodou je zaplavena pouze jedna ze dvou vnitřních částí skútru, což snižuje negativní vztlak a minimalizuje poškození

- umožňuje potápěči bezpečnější výstup s poškozeným skútrem

- velmi výrazně snižuje pravděpodobnost, že by se tvorba vodíku, v důsledku vybití baterie NiMh (nebo SLA), stala za určitých podmínek nebezpečnou, pokud by došlo ke vznícení jiskrou (kontakty / elektronika / motor)

- chrání motor a elektrické součásti před působením slané vody (nebo vody obecně), pokud je potřeba otevřít prostor pro baterii skútru (během údržby nebo nabíjení) na lodi nebo v blízkosti vody

Odolnost vůči působení slané vody 

- 100% použití námořních materiálů: Delrin, PVC, Polykarbonát, nerezová ocel bez problému odolá korozi. Námořní hliník je oboustranně hloubkově eloxován.

- žádný spoj mezi hliníkem a nerezovou ocelí vylučuje galvanickou korozi

- žádné sváry: SUEX používá pouze homogenní materiál pro PVC/Delrin/Hliník. Sváry jsou potenciálními body selhání vodotěsnosti. V určitém bodě životnosti zařízení se může ve svárech objevit koroze, či praskliny. K tomuto jevu u homogenních materiálů nedochází.

Ochrana motoru
Suex skútry jsou vybaveny specifickou elektronikou a tepelnou ochranou motoru před zkratem a přehřátím.
Elektronický pohonný systém SUEX je zkonstruován pro maximální kvalitu, bezpečnost a výkon:

- ochrana proti přehřátí

- dvojité senzory pro start zařízení (pro modely s regulací rychlosti)

- ochranná pojistka

Ochrana baterie
Skútry Suex s NiMh a Lithiovými bateriemi jsou vybaveny ochranou proti podbití, aby nedošlo k poškození baterie během používání. Tento systém je zabudován přímo v baterii a je plně automatický. Není tedy třeba jej manuálně aktivovat či deaktivovat.
Každý akumulátor je potřeba udržovat a dobíjet tak, jak je uvedeno v návodu.

Certifikace
Všechny skútry Suex jsou v souladu s následujícími certifikacemi:

- Machinery Directive 2006/95/CE

- Electromagnetic Compatibility EMC 2014/30/EU

- UNI EN ISO 12100-1:2010

- UNI EN ISO 61000-6-4

- UNI EN ISO 61000-6-1

- CEI EN 60034-1

- CEI EN 60335-1

- UN 38.3 for Lithium Batteries Transportation

 
Zobrazit více

Parametry

Výrobce SUEX
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky