0 %
(0 hodnocení)
2007 Ind Nicholas 208 Kogan Page Ltd anglické
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky
0 %
(0 hodnocení)
2007 Ind Nicholas 208 Kogan Page Ltd anglické
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky

Popis

Living the Brand - N. Ind

Your company's workforce is its most valuable asset. It is the employees who translate your organization's strategy into reality, interact with consumers and determine the corporate brand.
Living the Brand demonstrates how you can empower and enthuse your employees to create "brand champions". This approach enhances employee commitment, improves service standards and focuses efforts to deliver business goals.
This practical, inspirational book shows you that employees flourish in organizations where they identify with the brand, and organizations flourish when the brand has relevance and creates meaning.
Using original international case studies, such as IBM, SAS Airlines, UNICEF, Apple and Nike, Living the Brand shows you how to make this happen, through research, training, communication, management and review. It examines the nature of branding and why
Zobrazit více

Parametry

Rok vydání 2007
Autor Ind Nicholas
Počet stran 208
Výrobce Kogan Page Ltd
Jazyk anglické
Váha 498 gramů
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky