0 %
(0 hodnocení)
Piktomag
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky
0 %
(0 hodnocení)
Piktomag
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky

Popis

Piktomag Didaktická sada Nejdřív potom hotovo 5 x 6 5 cm

Didaktická sada Nejdřív, potom, hotovo.

První základní balíček ze souboru her Nejdřív-potom-hotovo.

Tento set obsahuje 6 trojic karet s barevně odlišenými okraji k usnadnění dohledání jednotlivých trojic. Je to jednoduchá hra, která např. naučí děti vývojová stádia žab nebo motýlů, či jak roste zelenina.
Vhodné k použití na pracovním stole, lednici nebo na Magnetickém podkladu A4 ze série Piktomag. Výborně se hodí na cestování.
Plnění tohoto úkolu vhodného pro předškoláky i prvňáčky je zábavnou interaktivní hrou rozvíjející myšlení a logiku.
Využijí ji nejenom mateřské školy, ale i rodiny na dlouhé cesty, při čekání u lékaře nebo cestou v městské dopravě.
Plnění tohoto úkolu je pro předškoláky i pro prvňáčky zábavnou interaktivní hrou, která rozvíjí myšlení a logiku, vědomosti, paměť, jemnou motoriku i logické a abstraktního myšlení.
Hru je vhodné doplnit Magnetickým podkladem A4 Piktomag, který se hodí pro další didaktické pomůcky Piktomag.

Sada obsahuje: 6 trojic - 18 magnetek

Návod ke hře:
Základem je správně kombinovat magnetické kartičky do trojic. Hra obsahuje i kontrolní prvek pro malé hráče – každá
z trojic má barevně ohraničený okraj magnetky.
1. Na magnetickou podložku rozmístíme všechny kartičky a dítě skládá logické trojice.
2. Na magnetickou smývatelnou podložku rozmístíme 3 sloupce (v každém sloupci od každé barvy jeden) a dítě smývatelným fixem spojuje trojice.
3. Pohybová hra – děti obdrží od dospělého magnetku a po místnosti hledají ukryté zbylé kartičky do trojice. Po jednom je umisťují na magnetickou podložku. Rozvoj kreativity, abstraktního myšlení, představivosti, paměti:
1. Dítě na magnetickou podložku přiloží čistý papír a připevní ho jednou z magnetek. Poté k vybrané magnetce dokreslí příběh. Menší děti příběh vypráví.
2. Větší děti můžou tuto hru použít jako pexeso, kdy hledají celé trojice.
3. Kimova hra: na magnetický podklad umístíme obrázky, dítě si je prohlíží po dobu 30 vteřin a snaží se zapamatovat co nejvíce z nich, obrázky jsou poté zakryty a dítě vypráví/zapisuje, které magnetky si zapamatovalo.

Nevhodné pro děti do tří let.
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Piktomag
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
Zobrazit další nabídky