Popis
EVPartner Nabíječka pro elektromobily Typ 1 do 230V zásuvky 3,6 kW 5 m
Speciální nabíječka určená pro starší typy elektromobilů, které byly vybaveny ještě nabíjecím konektorem označovaným jako Typ 1. V Česku jezdí jen sporadicky a většina dokonce vůbec. Sem patří první generace elektromobilů jako je Nissan Leaf 1. generace, dodávka Nissan e-NV200, Fiat 500e 1. generace USA, Kia Soul 1. generace, Mitsubishi i-MiEV, Citroën C-Zero, Peugeot iOn a další. Tyto elektromobily na našich silnicích potkáte jen velmi sporadicky, ale mají své výhody a proto si stejně zaslouží špičkovou a prvotřídní nabíječku s nejmodernějšími technologiemi a funkcemi. Seznam vozidel, které jsou vybaveny tímto starším nabíjecím konektorem označovaným jako „Typ 1“ najdete uvedený níže.Seznam starších kompatibilních vozidel s nabíjecím konektorem Typ 1
- Nissan Leaf (první generace) - 2010-2017 a dodávka Nissan e-NV200 od 2014
- Fiat 500e americká verze od 2013 do 2017
- Mitsubishi i-MiEV - 2009-2017
- Kia Soul EV (první generace) - 2014-2019
- Chevrolet Spark EV - 2013-2016
- Ford Focus Electric (některé starší modely) - 2012-2018
- BYD e6 - 2010-současnost
- Citroën C-Zero – od roku 2010
- Peugeot iOn – od roku 2010
- Mia Electric - 2011-2013
- Think City - 2008-2013
- Mia Electric Microbus – od roku 2012
- Smith Edison - 2010-2017
- Azure Dynamics Transit Connect Electric - 2010-2012
- Wheego LiFe - 2011-2014
- Smart Fortwo Electric Drive (první generace) - 2009-2016
- Mercedes-Benz B-Class Electric Drive (některé starší modely) - 2014-2017
- CODA Automotive CODA - 2012-2013
- Miles Electric Vehicles ZX40 - 2006-2011
- Fisker Karma (ve verzi s prodloužením dojezdu) - 2011-2012
- Bolloré Bluecar – od roku 2011
Novější elektromobily a Plug-in Hybridy již používají konektor Typ 2
Jak můžete vidět, v seznamu výše jsou uvedeny starší elektromobily, které jezdí v Česku jen velmi sporadicky a většina dokonce vůbec. Převážná většina V Česku prodávaných a jezdících elektromobilů využívá již novější nabíjecí konektor označovaný jako Typ 2. Pokud si nejste jisti, jaký nabíjecí konektor využívá Vaše vozidlo, kontaktujte nás, velmi rádi Vám pomůžeme s výběrem.
I starší elektromobil si zaslouží prvotřídní nabíječku
Nabijte svůj elektromobil rychle, bezpečně a za jakéhokoliv počasí, a to až rychlostí 3,6 kW. Většina nabíječek, které jsou výrobci dodávány, nabízí jen velmi omezený výkon nabíjení 8 nebo 10A (1,8 až 2,2 kW), což je v mnoha případech nevyhovující a velmi pomalé nabíjení. Běžná 230V zásuvka, kterou máme všichni doma, totiž zvládne nabíjecí proud až 16A, což je 3,6 kW. A v případě, že se budete nacházet na místě s horší nebo starší elektroinstalací, jedním tlačítkem na nabíječce si můžete změnit výkon od 1,3 kW až po 3,6 kW.
Díky LCD displeji máte dokonalý přehled o nabíjení
Nabíječka je vybavena LCD displejem s úhlopříčkou 1,4 palce, který zobrazuje všechny důležité informace o nabíjení, jako je napětí, proud, dodaná energie, teplota, doba nabíjení a další. Jedním pohledem na nabíječku tak budete mít dokonalý přehled o stavu nabití a všech parametrech. Data zobrazovaná na LCD displeji můžete dále použít například na vyúčtování nabíjecích nákladů v případě nabíjení v Hotelu, v apartmánu nebo na firemní nebo soukromé účely a tyto náklady relevantně zahrnout do účetnictví.
Certifikované a vhodné do každého počasí
Nabíječka disponuje CE certifikací a prošla i nejpřísnnejšími normami ROHS, které Vám zajistí dlouhou životnost a mimořádně spolehlivé fungování za jakýchkoliv podmínek. Disponuje nadstandardní úrovní ochrany IP65, což jí zajišťuje voděodolnost a odolnost proti prachu. Bez problémů a hlavně bezpečně můžete nabíjet svůj elektromobil i za deště či v teplotách až do -25°C.
Pokročilý elektronický manažment nabíjení EMS
To, že je tato nabíječka vybavena nadstandardními funkcemi a nejmodernějšími technologiemi, potvrzuje i přítomnost nejnovějšího řídícího elektronického systému s inteligentním čipem EMS, který v reálném čase každých 32 milisekund vyhodnocuje průběh a bezpečnost samotného nabíjení. V případě, že řídící elektronika detekuje jakoukoli anomálii, jako je podpětí, přepětí, zkrat, únik, přehřátí, zásah bleskem, proces nabíjení se bezpečně a preventivně ukončí, aby se ochránil akumulátor vozidla a samotná elektroinstalace. Vaše vozidlo se tak může nabíjet i bez Vaší přítomnosti a vždy budete mít jistotu, že nabíjení je maximálně bezpečné a spolehlivé.
Klíčové vlastnosti
- Kvalitní nabíječka německé preciznosti
- Pokročilé řízení nabíjecího procesu díky nejmodernější elektronice
- Nadstandardní ochrana před přepětím, podpětím, únikem proudu, zkratem, přehřátím či zásahem bleskem
- Obsahuje LCD displej a zobrazuje všechny základní údaje o nabíjení jako napětí, proud, teplota, čas či energie
- Kompatibilní se všemi elektromobily se starším konektorem Typ 1
- Stačí připojit do běžné 230V zásuvky
- Možné připevnění a montáž na zeď
- Přenosná, skladná a snadno přenositelná nabíječka
- Vhodné i pro starší elektroinstalace, apartmány, chaty či garáže
- Voděodolné provedení IP65 a dokonalá ochrana i v deštivém počasí
- Ekologické materiály, robustnost a odolnost
Parametry a specifikace
- Maximální nabíjecí výkon až 3,6 kW 16A při 230V
- Minimální nabíjecí výkon 1,3 kW
- Nastavitelný proud 6A, 10A, 13A nebo 16A
- Jednofázové nabíjení
- Konektor do zásuvky Schuko běžná zástrčka 16A
- Konektor do vozidla Typ 1 (j1772)
- LCD displej 1,4“
- Reakční doba ochrany: 32 ms
- Ochranný proud proti úniku: 23mA
- Délka kabelu: 5 metrů (v případě zájmu o delší/kratší verzi nás, prosím, kontaktujte).
Časté otázky a odpovědi
Jaký je rozdíl mezi nabíjecím konektorem Typ 1 a Typ 2?
Nabíjecí konektor Typ 1 se používal především v Japonsku a v USA a byly jím vybaveny starší elektromobily. Jejich seznam najdete výše na této stránce. Patří sem první generace vozidel Nissan Leaf, dodávka Nissan e-NV200, Fiat 500e USA, Kia Soul EV, Peugeot iOn a další. Většinu z nich možná ani neznáte a setkání s nimi na českých silnicích je již téměř rarita. Přesto si zaslouží prvotřídní a špičkovou nabíječku nabitou nejmodernějšími technologiemi.
Existuje redukce z konektoru Typ 1 na Typ 2?
Ano, avšak vzhledem k vysoké pořizovací ceně takového adaptéru (3500 kč a více) si myslíme a jsme přesvědčení, že nedává racionální ani ekonomický smysl. Navíc manipulace s redukcí v deštivém počasí nesplňuje normu ani vyhlášku a může být dokonce velmi nebezpečná, proto ji nedoporučujeme.
Nevím, jaký mám nabíjecí konektor, poradíte mi?
Ano, samozřejmě. Pokud si nejste jisti, jakým nabíjecím konektorem je vybaveno vaše vozidlo, kontaktujte nás, velmi rádi a bezplatně vám pomůžeme. Vysvětlíme vám všechny možnosti nabíjení, které vaše vozidlo podporuje, a vy si vyberete to, co vám bude nejvíce vyhovovat.
Jaký je rozdíl mezi nabíječkou a WallBoxem?
Nabíječka má většinou pouze jednu jedinou funkci, a to nabít baterii elektromobilu či Plug-in Hybridu. Její nabíjecí výkon je o něco nižší, protože je limitována běžnou 230V zásuvkou. Na rozdíl od toho WallBox se připojuje do trojfázové 5-kolíkové zásuvky (kde se připojuje např. i cirkulár) a nabízí rychlejší nabíjení až na úrovni 11 nebo 22 kW. WallBox disponuje také různými funkcemi, jako je ovládání přes mobilní aplikaci, Wi-Fi připojení, autorizace pomocí RFID karet, nastavení limitů, plánování nabíjení v době nízké tarify, propojení na fotovoltaiku, přidělování oprávnění, sledování statistik a vyúčtování a mnoho dalšího.
Co v případě, že chci nabíjet v starším bytě, chatě, v garáži či v domě?
Naše nabíječky disponují možností nastavení výkonu nabíjení. Pokud si nejste jisti, jakou rychlostí a výkonem se můžete nabíjet, na naší nabíječce si můžete jedním tlačítkem nastavit nižší proud a výkon, čímž zabráníte možnému přetížení a komplikacím. Na výběr je 6A, 10A, 13A, 16A (od 1,3 kW až po 3,6 kW).
Přílohy
- Návod pro Nabíječka Typ 1 do 230 V
Parametry
Výrobce | EVPartner |
Napětí | 230 V V |
Výkon | 3.6 kW |